Rozpoczęcie budowy metra
Rozpoczęcie budowy metra
*Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Opisujemy dezinformację i pokazujemy fałszywe treści pojawiające się w mediach społecznościowych
Weryfikujemy wypowiedzi osób publicznych. Oddzielamy prawdę od fałszu
Analizujemy najważniejsze problemy poruszane w debacie publicznej
Sprawdzamy wypowiedzi lokalnych polityków
Rozliczamy polityków z ich deklaracji oraz obietnic
Politycy, osoby publiczne, najważniejsze osoby w państwie pod lupą Demagoga
Rozmawiamy z ekspertami o dezinformacji
Oferta szkoleń dla szkół, dziennikarzy, instytucji oraz biznesu
Działania edukacyjne podejmowane w celu nauki krytycznego myślenia
Sprawdź, czy znasz pojęcia związane z weryfikowaniem informacji
Projekt edukacyjny skierowany do uczniów i studentów, nauczycieli, edukatorów, seniorów, biznesu oraz instytucji
Dostęp do kursów online
Opisujemy dezinformację i pokazujemy fałszywe treści pojawiające się w mediach społecznościowych
Weryfikujemy wypowiedzi osób publicznych. Oddzielamy prawdę od fałszu
Analizujemy najważniejsze problemy poruszane w debacie publicznej
Sprawdzamy wypowiedzi lokalnych polityków
Rozliczamy polityków z ich deklaracji oraz obietnic
Politycy, osoby publiczne, najważniejsze osoby w państwie pod lupą Demagoga
Rozmawiamy z ekspertami o dezinformacji
Oferta szkoleń dla szkół, dziennikarzy, instytucji oraz biznesu
Działania edukacyjne podejmowane w celu nauki krytycznego myślenia
Sprawdź, czy znasz pojęcia związane z weryfikowaniem informacji
Projekt edukacyjny skierowany do uczniów i studentów, nauczycieli, edukatorów, seniorów, biznesu oraz instytucji
Dostęp do kursów online
Program wyborczy Aleksandra Miszalskiego, 12.02.2024
Koniec debat nt. podziemnej komunikacji. Kraków potrzebuje tuneli, żeby
oferować sprawny i punktualny transport miejski. Do 2028 r. ruszy drążenie
tuneli. Wszystkie badania i analizy pokazują, że Kraków bez prowadzenia komunikacji szynowej w tunelu, nie będzie w stanie zaoferować odpowiednio szybkich i punktualnych połączeń. Kraków ma już opracowane dokumenty pozwalające na podjęcie decyzji o budowie takiego systemu. Na wzór Porto, Marsylii czy Kopenhagi stawiamy na transport dopasowany do potrzeb. W 2028 roku ruszą prace przy drążeniu pierwszego tunelu pod Starym Miastem. Pierwszą linię metra z Nowej Huty do Bronowic zaplanujemy z przystankiem w centrum obok Teatru Bagatela.Złożona
Jest to wyjściowa ocena każdej obietnicy spełniającej nasze kryteria weryfikowalności. Taka ocena obietnicy oznacza, że będziemy monitorować stan jej realizacji w toku trwania kadencji danego organu.
Koniec debat nt. podziemnej komunikacji. Kraków potrzebuje tuneli, żeby
oferować sprawny i punktualny transport miejski. Do 2028 r. ruszy drążenie
tuneli. Wszystkie badania i analizy pokazują, że Kraków bez prowadzenia komunikacji szynowej w tunelu, nie będzie w stanie zaoferować odpowiednio szybkich i punktualnych połączeń. Kraków ma już opracowane dokumenty pozwalające na podjęcie decyzji o budowie takiego systemu. Na wzór Porto, Marsylii czy Kopenhagi stawiamy na transport dopasowany do potrzeb. W 2028 roku ruszą prace przy drążeniu pierwszego tunelu pod Starym Miastem. Pierwszą linię metra z Nowej Huty do Bronowic zaplanujemy z przystankiem w centrum obok Teatru Bagatela.Złożona
Jest to wyjściowa ocena każdej obietnicy spełniającej nasze kryteria weryfikowalności. Taka ocena obietnicy oznacza, że będziemy monitorować stan jej realizacji w toku trwania kadencji danego organu.
Poznaj przydatne narzędzia na naszej platformie edukacyjnej
Sprawdź!*Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
POLECANE DLA CIEBIE
OBIETNICE WYBORCZE
Złożona
Nie moglibyśmy kontrolować polityków, gdyby nie Twoje wsparcie.
WpłaćPoznaj przydatne narzędzia na naszej platformie edukacyjnej
Sprawdź!POLECANE DLA CIEBIE