Strona główna Wypowiedzi Koszty kampanii “Kraków to stan umysłu”

Koszty kampanii “Kraków to stan umysłu”

Koszty kampanii “Kraków to stan umysłu”

Łukasz Gibała

Radny miasta Krakowa

Kampanii „Kraków to stan umysłu”, za którą miasto w ubiegłym roku

zapłaciło 200 tys. zł (billboardy i ogłoszenia prasowe w 5 polskich miastach)

Fałsz

Wypowiedź uznajemy za fałsz, gdy:  

  • nie jest zgodna z żadną dostępną publicznie informacją opartą na reprezentatywnym i wiarygodnym źródle,  
  • jej autor przedstawia nieaktualne informacje, którym przeczą nowsze dane, zawiera szczątkowo poprawne dane, ale pomija kluczowe informacje i tym samym fałszywie oddaje stan faktyczny.  

Sprawdź metodologię

Fałsz

Wypowiedź uznajemy za fałsz, gdy:  

  • nie jest zgodna z żadną dostępną publicznie informacją opartą na reprezentatywnym i wiarygodnym źródle,  
  • jej autor przedstawia nieaktualne informacje, którym przeczą nowsze dane, zawiera szczątkowo poprawne dane, ale pomija kluczowe informacje i tym samym fałszywie oddaje stan faktyczny.  

Sprawdź metodologię

Według danych Raportu o Stanie Miasta publikowanym przez Urząd Miasta Krakowa (data publikacji 1 października 2014 r.), kwota za kampianię “Kraków to stan umysłu” wynosiła 177 233 PLN.

*Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

POLECANE RAPORTY I ANALIZY

Pomóż nam sprawdzać, czy politycy mówią prawdę.

Nie moglibyśmy kontrolować polityków, gdyby nie Twoje wsparcie.

Wpłać

Dowiedz się, jak radzić sobie z dezinformacją w sieci

Poznaj przydatne narzędzia na naszej platformie edukacyjnej

Sprawdź!