Czas czytania: około min.
Jakie kompetencje miała Monika Rosa?
22.09.2016 godz. 0:00
Wypowiedź
Mazurek: „Ja mam pytanie, jakie kompetencje i doświadczenie miała Monika Rosa, gdy miała 24 lata i dostała pierwszą pracę w kancelarii prezydenta Komorowskiego na stanowisku wicedyrektora?”
Scheuring-Wielgus: „Nie, była najpierw asystentką, trzeba tutaj zaznaczyć, była po studiach politologicznych i dostała pracę jako asystentka.”

Prawda
Uzasadnienie
Zgodnie z biografią posłanki Moniki Rosy zamieszczonej na portalu mamprawowiedziec.pl w 2010 roku ukończyła ona politologię na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. W tym samym roku rozpoczęła pracę w Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, gdzie początkowo pracowała na stanowisku asystentki.
Za pomocą strony internetowej web.archive.org prześledziliśmy archiwum Oficjalnej Strony Prezydenta RP, z którego wynika, że Monika Rosa zaczęła figurować na stronie internetowej jako pełniąca obowiązki Zastępcy Dyrektora Zespołu Obsługi Bieżącej pomiędzy listopadem 2014 a lutym 2015 roku.
Na podstawie przedstawionych źródeł możemy potwierdzić, że zgodnie z wypowiedzią Joanny Scheurgin- Wielgus, Monika Rosa zaczęła pracę w Kancelarii Prezydenta na stanowisku asystentki, dlatego wypowiedź uznajemy za prawdziwą.
*Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Wpłać darowiznę i działaj z nami!